Klussen met bananen...
 
Meldingen
Alles wissen

Klussen met bananen. (m'n gele 2102)

Pagina 3 / 3
 
mrweird
(@mrweird)
Estimable Member Registered

En d'r was weer 's wat kapot.. Het tankje van de ruitensproeier was gebarsten. 🙁
Nieuwe besteld op ebay mikomara, en 't was echt een klusje van 5 minuten maar laat ik 't hier posten als zijnde forum vulling 😀

Voor

En na

Best sjiek toch?

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 14 augustus 2021 18:12
mrweird
(@mrweird)
Estimable Member Registered

Er is er één jarig, hoera, hoera,
Dat kun je wel zien: dat is mijn Lada!!!
Blauwe brief vandaag dat de sovjet banaan met ingang van gisteren vrijgesteld is van wegenbelasting :mrgreen:

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 24 augustus 2021 21:18
mrweird
(@mrweird)
Estimable Member Registered

Mijn lada heeft geen rolgordels, dus de gordels slingeren een beetje door de auto heen als je ze niet ophangt in de plastic beugeltjes.
Nu was 1 van die plastic beugels al kapot toen ik de auto kocht helaas.. Ik heb 'm diverse keren gelijmd maar het is nylon, en dat spul is eigenlijk niet te lijmen.. Elke keer ging 't weer kapot.

Ik had bedacht van als ik nou op de een of andere manier dat ding opmeet, dan kan ik wellicht nieuwe laten 3D printen. Maar hoe meet je zoiets op? Hoe moet je dingen aanleveren bij een 3D print service? Ik zat te zoeken op google naar dit antwoord, en dacht laat ik toch nog 's kijken of ik wellicht een originele kan vinden op eoa site maar hoe heet zo'n ding?? Eerst met google translate iets van gordel houder vertaald naar 't russisch, en toen google plaatjes zoeken. En ik vond ze! https://www.ebay.nl/itm/203048209945 Ein Sicherheitsgurtstecker.. Genau.

1 besteld, het pakket heeft een maand bij de douane gelegen (kwam uit Moskou, en dan in deze tijd.. Tja extra controle ofzo?? 😯 ) maar gisteren toch nog in mijn brievenbus terecht gekomen met een Nederlandstalige excuses voor de vertraging sticker op het pakje. Missie geslaagd! Tenminste bijna dan. Op de oude kapotte staat norma ussr, en die nieuwe enkel norma maar kniesoor die daar op let.

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 5 februari 2022 22:05
mrweird
(@mrweird)
Estimable Member Registered

Helaas is een tijdje geleden nu het rechter plastic beugeltje kapot gegaan. En door de sancties kan ebay mij niet helpen vanuit rusland.
Plan C! Mijn broer is begenadigd CAD tekenaar, en heeft een 3D tekening van 't beugeltje gemaakt, welke ik heb laten 3D printen. 😀

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 19 december 2022 18:34
mrweird
(@mrweird)
Estimable Member Registered

Ja netjes. Zijn er leden met interesse in deze CAD tekening?

 

1677860425-20230303-131051128-i-OS1.jpg
BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 3 maart 2023 17:20
Jelle Jan
(@jelle-jan)
Lid Admin

Ziet er goed uit! Ik heb wel interesse in de 3D tekening. Bij de gordels achterin mijn Lada ontbreken de kapjes.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 7 maart 2023 08:28
mrweird
(@mrweird)
Estimable Member Registered

Banaantje gepoetst.. 😋 😍 

1682539459-banaantje.jpg
BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 26 april 2023 21:04
mrweird
(@mrweird)
Estimable Member Registered

Knutseltijd. Logo eraf gehaald uit elkaar gehaald. Sommige letters lagen gewoon los onderin het logo. 😆 

En als eerste actie stevig zitten poetsen met commandant 

 

Plan is netjes schilderen met Revell modelbouw verf. To be continued.. 

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 6 januari 2024 16:14
mrweird
(@mrweird)
Estimable Member Registered

Best netjes. 🙂

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 21 januari 2024 18:51
Pagina 3 / 3

Aankomende evenementen