[GEZ] Chromen dakra...

Meldingen
Alles wissen

[GEZ] Chromen dakrand Lada 2102

Jan Feijen
(@janfeijen)
Lid Admin

Voor mijn Lada 1200 combi (2102) ben ik op zoek naar de chromen strip die over de dakrand loopt. Zoals je ziet op de foto, ontbreekt deze. Het gaat om de strip aan de linkerkant, maar als iemand ook een strip voor de rechterkant weet, dan houd ik mij aanbevolen.

Citeren
Topic starter Geplaatst : 24 februari 2013 21:58
Ladafanaat
(@ladafanaat)
Honorable Member Registered

Als alternatief (want ik zie de kans erg klein dat er iemand reageert die zegt er 1 te hebben) kun je bij de autohandel een "normale" chroomstrip op rol halen en die er op zetten.

LADA, net even sterker!

Mijn website: www.ladafansite.tk
Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 februari 2013 21:58
Harry
(@harry)
Trusted Member Registered

Beste Jan,

Kijk eens op een Oldtimerbeurs. Vaak staan er handelaren met verschillende (universele) soorten chromeranden en/of strips.
Ik denk niet dat de dakrand van de Lada erg afwijkt van andere automerken (jaren 60-70).

Succes,

Harry

UAZ 469b
GAZ 69M
Luaz 969M
ZAZ 968A
ZIL 131

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 27 februari 2013 01:08
Jan Feijen
(@janfeijen)
Lid Admin

Heren, dank voor de tip. Ik zal binnenkort eens een oldtimerbeurs bezoeken, kijken of ze wat voor mij hebben.
Of ik ga even naar Rusland 😀

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 1 maart 2013 17:36
Jelle Jan
(@jelle-jan)
Lid Admin

Ik heb nog een rol van zo'n rand liggen, mag je wel hebben. Helemaal niet meer aan gedacht. Volgens mij kunststof. Als je het een tijdje in een emmer met warm water laat liggen is waarschijnlijk flexibel genoeg om het erop te krijgen. Weet alleen niet hoeveel er op de rol zit, denk wel voldoende. Ik zal de rol wel even een keer meenemen, dan kun je kijken of het profiel past. Anders moeten we toch echt even een tripje naar Rusland inplannen. 8)

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 1 maart 2013 18:00
Jan Feijen
(@janfeijen)
Lid Admin

Jelle Jan, Ik wil graag eens kijken of met jouw rol ik de rand mooi kan krijgen. Als het mooi genoeg is en er zit nog voldoende op de rol, dan doe ik gelijk ook de andere kant. Heeft geen haast, wij spreken elkaar vast nog wel een keer.

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 10 maart 2013 20:48

Aankomende evenementen