Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 13.58.150.59 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
22 berichten.
Walter uit Veldhoven schreef op 18 juli 2023 om 07:25
Beste mensen, ondertussen heeft mijn Volga Gaz M21 een nieuw plekje gevonden. Dank voor de reactie's.
Walter uit Veldhoven schreef op 27 april 2023 om 13:59
Reageren op onderstaand bericht mbt de Volga Gaz M21 kan via mail : pas00242@planet.nl
Walter uit Veldhoven schreef op 27 april 2023 om 13:51
Voor de juiste liefhebber is mijn Volga Gaz M21 uit 1960 zonder kosten over te nemen, compleet met kenteken en de auto is belasting- en apk-vrij. Helaas is de auto ondertussen wel in slechte conditie, heel mooi zou zijn als iemand de auto zou willen gaan opknappen (nog mooier als ik heel soms de auto samen met mijn kinderen zou mogen -mee- rijden!). Voor onderdelen heb ik wsn nog wel contacten. Wel wil graag al binnen enkele weken een mooie oplossing/nieuw thuis. Leuk als iemand snel reageert ! Mvg Walter.
Nils uit Amsterdam schreef op 3 augustus 2022 om 10:22
Ik heb mijn Wolga 31105 te koop gezet. Mochten er liefhebbers zijn dan laat zeker van je horen. Aan het gegin van het jaar heb ik in Odessa nog de versnellingsbak laten repareren. Nu weer motorisch prima. Hij krijgt alleen last van roest. https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/overige-auto-s/m1869659757-volga-31105-2007-zwart
Koen Tesselaar uit Den Helder schreef op 7 februari 2021 om 11:33
Mijn eerste auto was een rode Lada 1200 uit eind 1979. Toen de auto vijf jaar oud was heb ik hem tweedehands gekocht na het behalen van mijn rijbewijs. Hij was zeer robuust en betrouwbaar, ruim 6 jaar zonder enig probleem en met veel plezier in rondgereden. Ik word nog altijd warm van binnen als ik een Lada 1200 zie.
niels makken uit groningen schreef op 9 september 2018 om 11:22
hallo, ik zoek een voorbumper van een lada samara 1.5i saga! wie weet wat of kan mij hier bij helpen? m. vr. gr niels makken 0654618908
jaap jaquet uit valburg schreef op 28 augustus 2018 om 21:35
Hallo Beste leden, Ik heb van 1972 tot 1984 een Scaldia 412 LS bezeten en bereden. Alles bij elkaar ca 250.000 km (jawel met de zelfde motor!) En dan ook nog op LPG, met een zelf gemaakt gasmengstuk. De versnellingsbak was het zwakke punt. Ik bezit nog steeds enkele onderdelen zoals: Voor- en achterspadbord (nieuw), gebruikte dynamo's met regelaars, nieuwe uitlaat, goede versnellingsbak, en nog wat klein spul. Mocht iemand interesse hebben, stuur dan ff een mailtje. groetjes jaap
George schreef op 12 februari 2017 om 16:26
Hallo beste leden, ik heb een vraagje . Ik zit te overwegen om een uaz 469 te kopen maar vraag me af hoe de verwarming het doet in de winter. Dit omdat ik er dan ook het hele jaar in wil gaan rijden. Hoop dat hier iemand wat over kan vertellen. Alvast bedankt!!
dirk uit sneek schreef op 27 december 2016 om 20:49
Geachte forumers/leden weet iemand voor mij tips waar ik eventueel nog niet tegen de hoofdprijs een lada 1200 op de kop kan tikken? in afwachting van jullie reactie vriendelijke groet Dirk.
Paul uit Bemmel schreef op 2 oktober 2016 om 17:35
Hallo allemaal voor de Lada-fans, ik heb een originele Lada gereedschapsset te koop. via http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/gereedschap/m1093426267-lada-gereedschapsset-compleet.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=2 kan je de advertentie vinden.
M. Radstake uit Weert schreef op 16 juli 2016 om 22:51
Beste hobbie-isten, Ik zag op deze website een foto van een Moskvich 407 staan. Bestaat er van dit merk\model niet-russische documentatie? Vriendelijke groeten en succes met jullie club! Marcel
schuhmacher uit medebach schreef op 12 januari 2016 om 13:22
hallo als er luaz fans zijn en onderdelen zoeken mail gerust en wie weet heb ik het groet r schuhmacher sauerland
Erik uit Utrecht schreef op 8 november 2015 om 22:23
Hallo allemaal, leuke site! Ik zou graag met mensen in comtact willen komem die mij meer over Uaz 469 in Nl kunnen vertellen. Mijn mail is erik_2222@hotmail.com. Groet, Erik
Martin van Duijn uit Katwijk schreef op 25 augustus 2015 om 15:58
Wellicht al eerder gemeld, maar een kleine aanvulling op het bericht over de Oka in het onderwerp "geschiedenis". Daar staat: "De Oka is in Rusland een redelijk populair autootje dat veel gelijkenissen vertoont met de Suzuki Alto uit die tijd." Maar kijk eens goed. De Oka lijkt toch wel heel veel op de Fiat Cinquecento. En dat is niet vreemd. Beide auto's zijn de producten van een mislukte joint venture tussen Fiat en ZAZ om gezamenlijk een kleine auto te ontwikkelen. De Cinquecento zou in de ZAZ fabriek worden gebouwd. Maar dubieuze kwaliteit van de prototypen en Russische burocratie deed Fiat besluiten om de samenwerking op te zeggen, en de Cinquecento zelf verder te ontwikkelen en in Polen te bouwen.
Beheerdersantwoord van: Jelle Jan
De mislukte joint venturen tussen ZAZ en Fiat heeft uiteindelijk geleid tot de Tavria. De Oka is een ontwikkeling die op basis van Lada-onderdelen is begonnen. Het model is door NAMI ontwikkeld, de motor was een 'halve' Samara motor die toen net nieuw ontwikkeld was. De uiteindelijke productie heeft bij Lada, maar ook bijvoorbeeld bij Kamaz plaatsgevonden.
Doldersum uit Alteveer schreef op 17 augustus 2015 om 20:19
Hallo,ik heb nog diverse onderdelen van een moskvitch 400 liggen,motor assen en nog wat blik werk,iemand belang bij de onderdelen het licht bij mij in de weg.doldersum32@hetnet.nl
Doldersum uit Alteveer schreef op 17 augustus 2015 om 20:16
Hallo,ik heb nog diverse onderdelen van een moskvitch 400 liggen,motor assen en nog wat blik werk,iemand belang bij de onderdelen het licht bij mij in de weg.
Aat uit Arnhem schreef op 11 augustus 2015 om 12:31
Beste Philippe Herbosch. Goede Volga's van die leeftijd zijn schaars. Ik zou altijd kiezen voor een goede maar duurdere auto. Een goedkope opknapper is vaak een miskoop want onderdelen uit Rusland laten komen is niet goedkoop. Als er op de Belgische speurders niks te vinden is kun je altijd kijken op de Duitse e-bay site. Daar zijn ook nog wel onderdelen te vinden maar vaak wel aan de prijs. Succes gewenst. Aat.
Philippe Herbosch uit Haacht (B) schreef op 17 juli 2015 om 22:59
Waar kan ik een goede Volga vinden aub? Bij voorkeur een M24 berline met benzinemotor. Welk budget moet ik voorzien (aanschafprijs, evt. herstellingen...)?
Mark ensing uit Wolvega schreef op 16 mei 2015 om 11:19
Ik ben opzoek naar een bodykit voor een lada 2107 heb aan mijn lada moeten lassen en de makkelijkste manier is een body kit om het weer netjes te krijgen Kan iemand mij uit de brand helpen Mijn email is ensingmark@gmail.com
Jelle Jan Gerrits schreef op 6 april 2015 om 20:05
Hallo Marcel, Succes met je ZAZ 965 (hier in Nederland verkocht als Yalta of Jalta 965). Als je vragen hebt dan weet je ons te vinden! Uiteraard ben je welkom als lid bij de RKCN. Groet, Jelle Jan

Aankomende evenementen