Te koop, lada 2107

Zoek je een bepaald onderdeel of wil je iets verkopen? Doet dat dan hier
Plaats reactie
Marxje

Te koop, lada 2107

Bericht door Marxje » do mar 12, 2015 11:22 pm

Wegens voorgenomen overstap op een lada 1200, en een onwillige echtgenote die me geen twee lada's laat houden, zie ik mij gedwongen om mijn lada 2107 te verkopen.

Ik heb deze gekocht in augustus vorig jaar overgenomen van ladafanaat na een flinke zoektocht, er kwam maar geen 1200 series te koop.

De 2107 was in een goede staat, en had alleen flinke roestvorming aan de dorpels voor, en de kofferbak.

Toen ik hem net had, zijn er nieuwe stukken ingelast, zodat het de roest weg is en de wagen er weer netjes uitziet, eveneens behandeld met tectiel op deze punten.

Daarnaast is de gehele waterpomp vervangen, de carterpakking vervangen, kleppendeksel pakking vervangen en netjes gespoten.
Carburateur vernieuwd, oliesensor vernieuwd, en is hij op de technische dag nagezien. Er kwam niets naar voren.

De achterruit verwarming is gemaakt, en de wagen heeft een beurt gehad.

Rijdt prima en goed, 5 bak uit 1991.
Betreft een 1600 motor, en ik neem de wagen ieder weekend mee voor een tochtje, start altijd.

Interieur is in zeer goede staat, en alles behalve het achterraam werkt.

De auto heeft eigenlijk wat een paar nieuwe rubberslangen nodig, omdat deze beginnen te verdrogen, daar lekt wat koelvloeistof uit, dat was het volgende dat ik wilde doen, het zijn een paar druppels, dus niet extreem. Uitlaat eind demper begint slecht te worden, die zou eigenlijk nog vervangen moeten worden.

Als laatste had de lada twee verschillende koplampen, iets waar ik mij mateloos aan irriteerde, derhalve heb ik twee nieuwe koplampen gevonden en deze zitten er nu in, zodat hij er weer netjes uitziet.

APK loopt tot 1 augustus 2015.
De lada mag weg voor 650 euro, zodat ik mijn felbegeerde 1200 kan kopen en mijn huwelijk kan redden ;)

Ik heb van de garagist hier al een bod liggen, maar die verkoopt hem vast voor meer, ik heb liever dat hij binnen de club blijft, zodat ik hem op een volgende meeting weer zien kan.

Meer Foto's worden zsm toegevoegd, van het weekend even een paar leuke plaatjes schieten.
De twee verschillende lampen op onderstaande foto zijn reeds vervangen voor twee identieke exemplaren, de oude lever ik er ook bij als reserve.

Mvg,
Marc
Bijlagen
image.jpg
De lampen zijn inmiddels vervangen voor twee identieke exemplaren, de oude heb ik er ook nog bij overigens.
image.jpg (85.19 KiB) 640 keer bekeken

Marxje

Re: Te koop, lada 2107

Bericht door Marxje » za mar 28, 2015 11:00 pm

Foto's mogen max kleiner zijn dan ik ze heb, staat inmiddels ook op speurders met foto's
Pricedrop 450 euro.

Ladafanaat
Contacteer:

Bericht door Ladafanaat » zo apr 05, 2015 2:26 pm

Verkocht?
Ik zie haar niet meer op speurders
LADA, net even sterker!

Mijn website: www.ladafansite.tk
Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Marxje

Bericht door Marxje » vr apr 17, 2015 9:29 pm

Auto is vorige week gehaald en betaald, lang genieten is er niet bij zie ik, want hij staat nu alweer te koop op marktplaats.

Jammer, hij is in handen gekomen van een handelaar. Ik heb via het forum welgeteld 1 reactie gehad, dus veel animo is er niet voor vrees ik ;)

Ladafanaat
Contacteer:

Bericht door Ladafanaat » di mei 26, 2015 9:09 pm

:? Oh ik dacht dat de huidige eigenaar Mark uit Wolvega de lada rechtstreeks van jouw had overgenomen.
LADA, net even sterker!

Mijn website: www.ladafansite.tk
Mijn fotoalbum: http://picasaweb.google.com/ladafanaat

Plaats reactie