volga m21 werkplaats handboek eindelijk klaar op pdf

In dit gedeelte kunnen je je technische vragen stellen
Plaats reactie
snuffie
Contacteer:

volga m21 werkplaats handboek eindelijk klaar op pdf

Bericht door snuffie » vr dec 25, 2009 9:26 pm

:D het is dan EINDELIJK gelukt om een NEDERLANDSTALIG uitgebreid werkplaats handboek / handleiding van de VOLGA M21 te destilleren uit verschillende Russische sites, en OK t is een slechte Google vertaling maar beter dat dan int cyrillisch te moeten lezen... het heeft dagen en dagen werk gekost om alles te "knippen en plakken" en er een iet of wat bruikbare korte inhoud aan te geven... maar echt elk maar ook elk onderdeeltje staat er in beschreven... en met uitgewerkte tekeningen...

k heb het voor mezelf gedaan, maar indien interesse : ik heb het op PDF gezet... en kan het doorzenden...

P.S. je lacht je soms kapot met die vertalingen, soms ook wel wat fantasie bij nodig... maar ik denk als je die joekel van 308 blz kent je ook heel je VOLGA kent... 8)
Keep on running! Trucking is not a crime ! enne met ouwe auto's rijden ook niet ... Lang leve BorisVolga, Vladimir Moskvitch en Nikita Moskvitch!!

Theo Hagenauw

Bericht door Theo Hagenauw » do dec 31, 2009 12:05 pm

Hoi Snuffie,

wat een monnikenwerk, daar kun je inderdaad wel dagen mee zoet zijn! :o Ik heb zeker wel interesse in het resultaat. Ik heb wel al boeken in verschillende talen, maar mijn ervaring is: documentatie heb je nooit teveel.

Ik ben nu bezig de voorwielophanging van mijn M21 in elkaar te zetten, en loop er tegenaan dat ik niet alle aanhaalmomenten van de boutverbindingen kan vinden. Misschien dat er in jouw document zulke dingen vermeld worden? Ik zou in ieder geval erg dankbaar zijn voor die vertaalde PDF.

Groet,
Theo Hagenauw
volgaman@live.nl
Король Дороги

snuffie
Contacteer:

Bericht door snuffie » do dec 31, 2009 7:50 pm

Theo Hagenauw schreef:Hoi Snuffie,

wat een monnikenwerk, daar kun je inderdaad wel dagen mee zoet zijn! :o Ik heb zeker wel interesse in het resultaat. Ik heb wel al boeken in verschillende talen, maar mijn ervaring is: documentatie heb je nooit teveel.

Ik ben nu bezig de voorwielophanging van mijn M21 in elkaar te zetten, en loop er tegenaan dat ik niet alle aanhaalmomenten van de boutverbindingen kan vinden. Misschien dat er in jouw document zulke dingen vermeld worden? Ik zou in ieder geval erg dankbaar zijn voor die vertaalde PDF.

Groet,
Theo Hagenauw
volgaman@live.nl
Hallo Theo, ja toen ik dat berichtje schreef, wilde ik gelijk naar de RCKN een exemplaar duursturen, maar ik kreeg het niet weg, wat bleek, het originele "word document is iets meer dan 10MB maar de PDF is er wel 17 MB geworden, :oops: , en ik altijd maar denken dat die klote PDF dingen er net waren om ze te verkleinen... maar ik zal alles van de ophanging en stuurinrichting al copieren en dat al doorzenden... als je nog wat moet weten laat me maar een seintje of via mn mail (euh staat die hierin???) ik ben ook maar een belg :oops: :oops:
Keep on running! Trucking is not a crime ! enne met ouwe auto's rijden ook niet ... Lang leve BorisVolga, Vladimir Moskvitch en Nikita Moskvitch!!

Theo Hagenauw

Bericht door Theo Hagenauw » vr jan 01, 2010 9:32 pm

Heb inmiddels van Tom de documentatie ontvangen, en heb dus weer leesvoer genoeg. :D Hartelijk bedankt, Tom!
Король Дороги

thijs van gasteren

Re: volga m21 werkplaats handboek eindelijk klaar op pdf

Bericht door thijs van gasteren » wo nov 28, 2012 10:08 pm

Hallo,

Ik ben ook erg geintresseerd in een expemplaar van het Nederlandse handboek,
ik heb zelf een engels handboek.
en een grote a3 kleuren versie, met tekeningen in kleur, alleen russische text.

Wellicht kun je m mailen?
info@thijsvangasteren.nl
of als ie te groot is met wetransfer

mocht het nodig zijn kan ik mijn kleuren versie wel proberen te scannen.
Groetjes
Thijs

Plaats reactie