Ik heb al een tijd dat af en toe de motor afslaat bij gebruik knipperlicht, en ik ben d'r eindelijk achter wat het probleem is denk ik (na vervangen relay, knutselen tijdens de RKCN klus dag aan de stekker voor een kar, paar lampjes vervangen etc.) en dat is het contactslot. Door het zetje aan de hendel van het knipperlicht gaat het contactslot simpelweg van het contact af. Pas sloeg de banaan af bij een rontonde waar ik richting aangaf, ik gaf het contact een klein tikje naar rechts en ik kon verder rijden..
Ik heb een online via Ebay bij mikomara een nieuw contactslot besteld, en enkele dagen later had ik idd een Russisch uitziend doosje in huis. Ik heb wel express een contactslot besteld met een metalen sleutel. D'r staat тольятти (Togliatti) op de sleutel
Vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken, en eerst zitten noteren welk kleur draadje waar zit..
Daarna alles los getrokken, d'r achter komen dat alles net op een andere plek zit bij het nieuwe contactslot, maar er stonden nummers bij. 15, 30 INT, 50 etc. dus stekkers op het zelfde nummertje gestopt.
Accupool weer vast, en ja in 1 keer goed. Proefritje gemaakt met veel knipperlichten, en tot nu gaat 't prima. Ik hoop dat ik dit probleem nu eindelijk heb opgelost!