Russische auto voor TV serie gezocht

Hier kun je alles kwijt over onze club, bijvoorbeeld over evenementen of het clubblad. Ook kun je hier evenementen van derden melden
Plaats reactie
Jan Feijen

Russische auto voor TV serie gezocht

Bericht door Jan Feijen » wo mar 16, 2016 10:27 pm

Voor De Zaak Menten, een nieuwe Nederlandse 3-delige televisieserie van producent NL Film (bekend van o.a Moeder ik wil bij de Revue, Penoza en Goedenavond Dames en Heren) zijn wij op zoek naar voertuigen. Dit om het straatbeeld in de serie er zo realistisch mogelijk uit te laten zien.

We zijn onder andere op zoek naar:
- Verschillende voertuigen: bouwjaar 1976< of ouder
- Volga (gaz24) in een donkere kleur: bouwjaar 1976< of ouder

We hebben een vergoeding beschikbaar per draaidag van de auto, en bieden bovendien een uniek kijkje achter de schermen van een professionele filmset!

We draaien in de periode van 13 april tot 31 mei 2016. We zijn momenteel nog aan het schuiven met de planning, waardoor ik nog geen duidelijkheid kan geven over precieze draaidagen. Bij aanmelding kom ik hier z.s.m. bij u op terug zodat we de agenda's naast elkaar kunnen leggen!

Heb je een auto zoals hierboven beschreven, en lijkt het je leuk om hieraan mee te werken? Stuur dan een mailtje naar victor@nlfilm.tv met in ieder geval de volgende twee punten:
- 1 of meerdere foto's van de auto
- Bouwjaar van de auto

Alvast bedankt en wellicht tot snel op de set van De Zaak Menten!​

Groet,

Victor van den Heuvel
victor@nlfilm.tv
wwww.nlfilm.tv
Lada 1200 1972
Lada 1200 combi 1975
Lada 1500 S combi 1985

Piet Pruttel
Contacteer:

Re: Russische auto voor TV serie gezocht

Bericht door Piet Pruttel » wo mar 16, 2016 11:00 pm

Ik wil wel meedoen met m'n Moskvich 407 van 1963 en heb ook nog een Wartburg 353 van 1973 en Trabant combi van 1970. Laat maar horen of er belangstelling voor is.
Eventueel ook nog het Barkas vrachtwagentje uit 1957.
Piet pruttelt wel lekker met z'n DDR karretjes maar snort nu met Moskvitch 407 door het ganse land.

Aat
Contacteer:

Bericht door Aat » do mar 17, 2016 10:31 am

Een zwarte M21 heb ik wel, maar of ze nog ergens een donkere M24 kunnen vinden? Misschien een M24 eigenaar die zijn auto op kosten van de producer wil laten over spuiten?

De zaak Menten zal zich toch voornamelijk in Nederland afspelen? Ik denk dat het eerste punt niet alleen voor oostblok klassiekers geld. En dan vind ik het te moeilijk om de auto zo lang op zo'n grote afstand neer te zetten als hij alleen een keer op de achtergrond voor het tijdsbeeld langs komt.

Groet, Aat.
uwaga tours heeft alvast 1 nieuwe band voor zijn moskvitch

Radeberger

Bericht door Radeberger » vr mar 18, 2016 9:26 pm

De zaak Menten.....
Ik hoor nog mevrouw Menten op tv zeggen toen haar man opgehaald werd : Kampfen Pieter.
Wie damals, het echtpaar Menten had nooit bijgeleerd.
Koga Myata
Citroen C5 Tourer, Esterel klapcaravan
Trabant 601 1973 origineel NL
Lada 2105 + Intercamp 355L[/size]
Lada Samara Baltic 1978
Lada Kalina + Otten Kruiser 1965

Jan Feijen

Bericht door Jan Feijen » zo mar 20, 2016 4:39 pm

Wie interesse heeft om mee te werken aan deze film, kan het beste rechtstreeks contact opnemen met de filmmaker. Zijn mailadres staat in het eerste bericht.
Overigens hoeft het niet perse een M24 te zijn. Het mag ook een ander model zijn.
Lada 1200 1972
Lada 1200 combi 1975
Lada 1500 S combi 1985

Plaats reactie