Ik wil me even voorstellen als nieuw lid.

Hallo iedereen, op deze plek kan een ieder zich voorstellen
Plaats reactie
Piet Pruttel
Contacteer:

Ik wil me even voorstellen als nieuw lid.

Bericht door Piet Pruttel » wo nov 28, 2007 6:54 pm

Hallo
Mijn echte naam is Piet van Leeuwen en woon dichtbij Luchthaven Schiphol in Rijsenhout.
Ik ben hier nieuw, net lid geworden van RKCN. Ik heb een Moskvitch 407 gekocht via de telefoon/e-mail maar moet hem nog ophalen. Ik heb meerdere Oostblokauto's Trabant, Wartburg en een Framo vrachtwagentje en een MZ motorfiets. Ook als hobby organiseren mijn vrouw en ik samen met vrienden regelmatig evenementen voor alle Oostblokmerken, bv. De Holland West Rit al voor de 7e keer en sleuteldagen/ koffiekletsen en Koffieklets/kerststukjes maken enz. in onze garage Rijsenhout. Op onze website www.pietpruttel.nl staat alle info betreffende onze evenementen waar iedereen welkom is die iets heeft met auto's uit het Oostblok.
Piet. :D
Piet pruttelt wel lekker met z'n DDR karretjes maar snort nu met Moskvitch 407 door het ganse land.

Aat
Contacteer:

Bericht door Aat » vr nov 30, 2007 12:37 pm

Hoi Piet

Welcom bij de club en succes met de moskvitch. Zoals je elders op dit forum kunt lezen heb ik zelf een 412 nieuw leven ingeblazen. Nu is een 407 wel een heel stuk ouder dan die van mij maar als je vragen hebt mag je mij altijd mailen.

Groet, Aat
Laatst gewijzigd door Aat op ma dec 03, 2007 8:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.
uwaga tours heeft alvast 1 nieuwe band voor zijn moskvitch

Piet Pruttel
Contacteer:

Bericht door Piet Pruttel » vr nov 30, 2007 1:39 pm

Dank je voor de aangeboden hulp, maar ik moet hem eerst nog ophalen. Hij is 2,5 jaar geleden lopend weggezet maar toen was de startmotor stuk en is hij blijven staan. Nu is ook de remdruk verdwenen maar de remmen haal ik toch eerst open om te kijken of alles in orde is want een paar goede ho-houwers zijn toch wel prettig. Carroserie lijkt op de foto's en de beschrijving van de verkoper wel redelijk op enkele plekjes na. Ben zelf ook erg benieuwd naar hem maar ik moet nog vervoer regelen om hem uit België op te halen. Er zit wel een NL kenteken op dus dat is makkelijk, APK erop en rijden maar als hij in orde is.
Piet
Piet pruttelt wel lekker met z'n DDR karretjes maar snort nu met Moskvitch 407 door het ganse land.

Plaats reactie