Even voporstellen

Hallo iedereen, op deze plek kan een ieder zich voorstellen
Plaats reactie
Zastavamaniac

Even voporstellen

Bericht door Zastavamaniac » do mar 19, 2015 11:31 pm

Hallo, ik ben Enrico en al ruim een jaar lid van de RKCN. Ik ben een groot liefhebber van Fiat al blijkt dat het daarbij toch vaak gaat om Fiats (of afgeleiden daarvan) die niet in Italië zijn gebouwd. De Fiat 126 die ik heb is in Polen gebouwd, daarnaast heb ik ook nog twee Zastava's. En, sinds een tijdje, een Lada 2105. Is ook een soort van Fiat, dus dat was een geoorloofde aankoop, haha! De Lada heb ik gekocht omdat ik een degelijke, comfortabele auto zocht om af en toe wat (semi)klassiekerritten en -rally's mee te rijden. Het voornemen was goed, maar het heeft tot afgelopen weekeinde geduurd voor het zover was. Toen reden we de Nacht van het Oosten en bleek dat een 2105 prima voor dat soort uitstapjes geschikt is. Al zouden een paar extra lampen voor avondritten nog wel handig zijn...

Afbeelding

Aat
Contacteer:

Re: Even voporstellen

Bericht door Aat » do mar 26, 2015 8:34 am

Beste Enrico,

welkom bij de club. Wij zien je Lada graag een keer bij een tourtocht.

De voorliefde voor verbeterde fiat producten ken ik. Ik ben ooit begonnen met een FSO prima, een doorontwikkelde 125p, en via een Lada uiteindelijk bij mijn Moskvich en Volga uitgekomen.

Groet, Aat.
uwaga tours heeft alvast 1 nieuwe band voor zijn moskvitch

Zastavamaniac

Re: Even voorstellen

Bericht door Zastavamaniac » za mar 28, 2015 12:36 am

Ah, zo'n 125P, die zou ik ook nog graag een keer willen hebben... Overigens hebben we vorig jaar de Najaarsrit meegereden, was erg gezellig. Er zullen vast nog wel een paar ritten volgen.

Plaats reactie