Thijs stelt zich voor

Hallo iedereen, op deze plek kan een ieder zich voorstellen
Plaats reactie
thijs van gasteren

Thijs stelt zich voor

Bericht door thijs van gasteren » wo nov 28, 2012 9:46 pm

Schermafbeelding 2012-11-28 om 21.02.36.png
de volga
Schermafbeelding 2012-11-28 om 21.02.36.png (283.28 KiB) 633 keer bekeken
Hallo

Ik ben Thijs uit Breda, en ben sinds een paar maanden eigenaar van een volga m21
De vorige eigenaar heeft wel is meegereden met jullie rit in 2001, ik zie de auto dan ook in goede staat op de foto staan.
(de licht bruine m21)

Tegenwoordig 11 jaar later is hij aan de onderkant flink doorgeroest, en ik begin dan ook in januari met een grote restauratie..
Met de bedoeling hem weer door de apk te krijgen.

Ik heb zelf weinig verstand van autos, maar toen ik deze volga zag staan roesten in een vochtige schuur net buiten breda, begonnen mijn
vader gevoelens op te spelen en heb ik hem geadopteerd.

Ik ben lid geworden van de club omdat ik waarschijnlijk nog tegen een hoop dingen aan ga lopen waar ik advies in nodig ga hebben,
en omdat het leuk is om te zien dat er meer mensen zijn die van dit soort oude voertuigen houden.

Hou jullie op de hoogte! :idea:

Groeten
Thijs

Theo Hagenauw

Re: Thijs stelt zich voor

Bericht door Theo Hagenauw » wo nov 28, 2012 11:45 pm

Hoi Thijs,

goede actie, het redden van die Volga. Veel succes met de restauratie. Ik ben zelf ook met een M21 bezig,
ik zit in de opbouwfase, maar de vooruitgang is helaas door allerlei omstandigheden bedroevend laag. :cry:

Mocht je eens hulp nodig hebben, laat het maar weten. Er zitten sowieso liefhebbers genoeg op dit forum. :wink:

Groet,
Theo
Король Дороги

Aat
Contacteer:

Bericht door Aat » do nov 29, 2012 8:51 am

Beste Thijs,

Goede daad van jou. Als je vragen hebt, zet maar op het forum. Daar kijken genoem mensen met verstand mee. Succes en hopelijk tot ziens op een clubevenement. die zijn ook zonder rijvaardige auto aan te bevelen om van gedachte te wisselen of gewoon een keer mee te rijden en ervaren hoe een Volga nu echt rijdt.

Aat.
uwaga tours heeft alvast 1 nieuwe band voor zijn moskvitch

Jan Feijen

Bericht door Jan Feijen » do nov 29, 2012 10:52 pm

Thijs, welkom bij de club!

Succes met het sleutelen en ik hoop dat je project een goed einde gaat krijgen.
Kom volgend jaar eens langs op een evenement, ook zonder Volga ben je welkom. Je kunt altijd wel meerijden in een Russische klassieker.
Lada 1200 1972
Lada 1200 combi 1975
Lada 1500 S combi 1985

Steamer
Contacteer:

Bericht door Steamer » di dec 04, 2012 2:03 pm

Hoi Thijs,

Proficiat met je aankoop :) Leuk om te zien dat je ook meteen aan de restauratie begint :) Ikzelf ben nu druk aan het plamuren, maar hier en daar zal je wellicht wel problemen tegenkomen die ikzelf ook al heb moeten oplossen. Geef dan gerust een seintje...

Wellicht is het interessant om eventjes mee te geven dat bij jou vlak over de grens te Merksplas een Belgische oldtimerclub voor Oost-Europese voortuigen actief is: http://www.ostalgiestammtisch.be/

Voor Thijs en alle anderen: ik krijg voor Volga-onderdelen ondertussen tien procent korting bij Avtoclassika in de Oekraine. Ze sturen hun onderdelen aan een betaalbaar tarief op. Moest er iemand geïnteresseerd zijn om een bestelling te plaatsen, weet dan gerust iets te zeggen, dan voeg ik dat toe bij een volgende bestelling van mezelf (wel pas over enkele maanden).

Groetjes,
Dave

Plaats reactie