Eindelijk is het boek van Andy Thompson uitgebracht en ook in Nederland verkrijgbaar!
Andy Thompson heeft als vervolg op het bekende boek van Julian Nowill een prachtig boek uitgebracht die de totale autoindustrie tijdens de Sovjet periode beschrijft.
Andy is jaren bezig geweest met het schrijven ervan. In het voorjaar van 2007 heeft hij voor de eerste keer contact met mij gezocht ivm afbeeldingen en informatie en ik ben erg onder de indruk van het eindresultaat!
Het boek is uitgebracht door Haynes in het bekende formaat van hun vraagbaken. Er staan heel veel foto's in, ook van relatief onbekende modellen en prototypen. Uiteraard is het boek Engelstalig.
Zelf heb ik het boek bij bol.com besteld, levertijd was ongeveer een week. Wellicht is het via de betere boekhandel ook te verkrijgen. Het ISBN nummer is: 9781844254835
Mocht je trouwens liever de historie van de Sovjet autoindustrie in het Nederlands lezen, dan heb ik nog wel wat exemplaren liggen van het boekje dat ik vorig jaar heb gemaakt ter gelegenheid van het eerste lustrum van onze club. Natuurlijk is dit boekje niet zo uitgebreid als dat van Andy..... Voor clubleden is dit boekje gratis bij mij te verkrijgen.
Dat is inderdaad een erg mooi boek. Ik heb hem sinds een week ook in het bezit, en ik heb er al de nodige uren in zitten lezen. Abslouut een aanrader!
Король Дороги